Kamis, 10 Desember 2015

Khasiat dan Manfaat Jelly Gamat Gold G

Jelly Gamat Gold G dibentuk jeli produk herba yang diperbuat daripada satu spesies emas ekstrak gamat dengan yang terbaik di dunia yang mempunyai bahan-bahan aktif di luar biasayang bermanfaat untuk rawatan. Kajian berbentuk melaluis dibutikan di pelbagai universiti di seluruh dunia, mendapati bahawa timun laut emas adalah sangat mujarab sebagai ubat sebagai serba boleh antiseptik dan tradisional.

Manfaat Jelly Gamat Asli  Faktor Pertumbuhan sel dalam timun laut boleh merangsang pertumbuhan semula / pemulihan sel-sel dan tisu badan yang telah rosak / sakit walaupun reput, jadi sihat / pulih.

Prof. Aleli Gana dan Dr. Florinia Merca dari Fakulti Kimia, Universiti Filipina, Filipina menemui Khasiat Jelly Gamat Asli sebatian aktif menghalang pertumbuhan sel-sel kanser. Sebatian yang dipanggil Lectin. Kajian menunjukkan, timun laut pada kepekatan 50 mikrogram menggumpal dan menghalang pertumbuhan sel-sel kanser. Sesuatu yang serupa dibuktikan Jaime Rodriguez, Universidad de Santiago de Compostela, Sepanyol.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar